توجه : بیننده محترم این یک سایت تبلیغاتی عمومی و مربوط به فروشندگان مختلف است و در هر کالا یا صفحه ای از سایت اگر کوچکترین مشکل یا تخلفی مشاهده نمودید لطفاً مراتب را از طریق لینک « گزارش تخلف » اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری و با فرد متخلف برخورد شود و کالا و توضیحات وی نیز حذف شود و در صورت نیاز مشخصات فرد متخلف به مراجع قانونی ذیصلاح اعلام شود.
    از همکاری شما در جهت سالم سازی فضای کسب و کار اینترنتی صمیمانه متشکریم


    مشاهده مشخصات کالا كد کالا: 2037

    کتاب استراتژی فروش

    نوشته : استفان هیمن-دیان سانچز،ناشر :نسل نواندیش،ترجمه :محمد راد؛تاکتیک های فروش موفق در بازارهای نو همین الان بخرید -قیمت :8,900 تومان
    مقایسه محصولات
    شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

    فرم ثبت نظر

    نام و نام خانوادگی
    ایمیل
    وبلاگ
    امتياز محصول

    نظر و کامنت
    كد امنيتي

    کتاب استراتژی فروش
    نوشته : استفان هیمن-دیان سانچز
    ناشر :  نسل نواندیش
    ترجمه : محمد راد
    شابک : 978-964-412-080-9
    تعداد صفحات : 387
    شمارگان چاپ : 2000
    نوبت چاپ : سوم- 1391
    لیتوگرافی : -
    قیمت پشت جلد : 8900 تومان
    درباره کتاب :
    ضرب المثل معروف دهقان سالخورده چه خوش گفت با پسر، ای نور چشم من به جز از کشته ندروی ،در مورد فروش نیز مصداق دارد. از زمانی که بذر فروشی را می کاریم تا زمانی که آن را درو می کنیم و نیز در موقع کشت بذر بعدی ،بی گمان هر چه را کاشته ایم درو می کنیم ،گندم از گندم بروید جو ز جو. به گفته ی کتاب برخی تعریف فروشنده ی خوب را در قابلیت او برای فروش یخچال به اسکیموها ارزیابی می کنند.
    اما تجربه ی سی ساله به آنها نشان داده است که در چنین مواردی باید آرزو کنیم آن اسکیمو تنها از خرید مجدد امتناع کند، اما اغلب چنین نیست و خریدار اقدام به انتقام گرفتن می کند. این همان موردی است که موفقیت را کوتاه مدت می نماید و شکست های بعدی را به دنبال دارد.
    فهرست مطالب :
    فصل اول : فروش موفق در دنیای دائما در حال تغییر
    فصل دوم : تعریف استراتژی و تاکتیک
    فصل سوم : نکته های استراتژی شما - موفقیت
    فصل چهارم : نگاهی به محورهای استراتژی
    فصل پنجم : فروش عنصر کلیدی
    1- تاثیر گذاری بر خرید
    فصل ششم : عنصر کلیدی
    2- پرچم قرمز یا اهرم قدرت
    فصل هفتم : سطح برداشت خریدار
    فصل هشتم : عنصر کلیدی
    3- چهار حالت پاسخ
    فصل نهم : اهمیت برنده شدن
    فصل دهم : عنصر کلیدی
    4- برنده - نتایج
    فصل یازدهم : فروش دسترسی داشتن به تأثیر گذار اقتصادی بر خرید
    فصل دوازدهم : مربی فروش- فروش منبع موثق تهیه ی اطلاعات خود را ایجاد کنید
    فصل سیزدهم : درباره ی رقابت
    فصل چهاردهم : عنصر کلیدی
    5- مشتری ایده آل
    فصل پانزدهم : فروش ویژگی های مشتری ایده آل شما
    فصل شانزدهم : زمان،محدوده و پول
    فصل هفدهم : عنصر کلیدی
    6- قیف فروش
    فصل هجدهم : اولویت و تخصیص :کار کردن با قیف
    فصل نوزدهم : برنامه ی عملی شما
    فصل بیستم : تعیین استراتژی در موقعی که فرصت ندارید
    فصل بیست و یکم : فروش استراتزی فروش
    فصل بیست و دوم : فروش بعد از 20 سال

    محصولات مرتبط

    گروه محصولات