توجه : بیننده محترم این یک سایت تبلیغاتی عمومی و مربوط به فروشندگان مختلف است و در هر کالا یا صفحه ای از سایت اگر کوچکترین مشکل یا تخلفی مشاهده نمودید لطفاً مراتب را از طریق لینک « گزارش تخلف » اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری و با فرد متخلف برخورد شود و کالا و توضیحات وی نیز حذف شود و در صورت نیاز مشخصات فرد متخلف به مراجع قانونی ذیصلاح اعلام شود.
    از همکاری شما در جهت سالم سازی فضای کسب و کار اینترنتی صمیمانه متشکریم


    مشاهده مشخصات کالا كد کالا: 2029

    کتاب هنر موفقیت در ارائه ی محصول

    نوشته : جری ویسمن،ناشر : نسل نواندیش،ترجمه : محمد ابراهیم گوهریان؛از مجموعه کتاب های تجارت جهانی همین الان بخرید -قیمت :9,500 تومان
    مقایسه محصولات
    شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

    فرم ثبت نظر

    نام و نام خانوادگی
    ایمیل
    وبلاگ
    امتياز محصول

    نظر و کامنت
    كد امنيتي

    کتاب هنر موفقیت در ارائه ی محصول
    از مجموعه کتاب های تجارت جهانی (19)
    نوشته : جری ویسمن
    ناشر :  نسل نواندیش
    ترجمه : محمد ابراهیم گوهریان-مریم خیردست
    شابک : 978-964-236-241-7
    تعداد صفحات : 430
    شمارگان چاپ : 2000
    نوبت چاپ : اول- 1390
    لیتوگرافی : -
    قیمت پشت جلد : 9500 تومان
    درباره کتاب :
    امروزه سی میلیون معرفی حضوری انجام خواهد شد. میلیون ها معرفی با شکست مواجه خواهند شد و میلیون ها معرفی دیگر با خمیازه و خستگی شنونده روبه رو می شوند. تعداد اندکی موفق به ایجاد رابطه ای عمیق می شوند که با وجود آن ، معرفی کننده و حضار یکدیگر را به طور کامل درک کنند،زمینه ی مشترکی بیابندو با یکدیگر تصمیم به اقدام بگیرند. \" هنر موفقیت در ارائه ی محصول \" یعنی فن بیان کردن موضوع طوری که « آها ...» را که حاکی از تأیید است ،بشنوید! چند لحظه .... و موقعیتی چشمگیر که در پی آن است
    فهرست مطالب :
    پیش گفتار برای چاپ پشت جلد
    پیش گفتار : آنچه گذشت ،مقدمه است
    مقدمه : جادوی آها
    بخش 1 : شما و شنوندگان
    بخش 2 : چه نفعی برای شما دارد؟
    بخش 3 : خلاقیت : هنر جامع همفکری
    بخش 4 : یافتن جریان
    بخش 5 : جلب توجه فوری شنوندگان
    بخش 6 : ارتباط تصویری : نقش صحیح گرافیک
    بخش 7 : کاری کنید که متن حرف بزند
    بخش 8 : کاری کنید که اعداد حرف بزنند
    بخش 9 : استفاده از گرافیک ها برای کمک به جریان داستان
    بخش 10 : به داستان جان دهید
    بخش 11 : سفارشی کردن ارائه
    بخش 12 : بیان نکات مهم
    بخش 13 : گرافیک های خود را به صورت نقاشی متحرک درآورید
    بخش 14 : معرفی مجازی
    ضمیمه ی الف : ابزارهای تجارت
    ضمیمه ی ب : فهرست بررسی ارائه

    محصولات مرتبط

    گروه محصولات