توجه : بیننده محترم این یک سایت تبلیغاتی عمومی و مربوط به فروشندگان مختلف است و در هر کالا یا صفحه ای از سایت اگر کوچکترین مشکل یا تخلفی مشاهده نمودید لطفاً مراتب را از طریق لینک « گزارش تخلف » اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری و با فرد متخلف برخورد شود و کالا و توضیحات وی نیز حذف شود و در صورت نیاز مشخصات فرد متخلف به مراجع قانونی ذیصلاح اعلام شود.
    از همکاری شما در جهت سالم سازی فضای کسب و کار اینترنتی صمیمانه متشکریم


    مشاهده مشخصات کالا كد کالا: 2055

    کتاب علم بازاریابی شبکه ای

    نوشته : رندی گیج،ناشر : پردیس دانش،ترجمه : فرشید قهرمانی؛ اصول و مبانی بازاریابی شبکه ای همین الان بخرید -قیمت :12,000 تومان
    مقایسه محصولات
    شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

    فرم ثبت نظر

    نام و نام خانوادگی
    ایمیل
    وبلاگ
    امتياز محصول

    نظر و کامنت
    كد امنيتي

    کتاب علم بازاریابی شبکه ای
    نوشته : رندی گیج
    ناشر : پردیس دانش
    ترجمه : فرشید قهرمانی
    شابک : 978-600-5711-51-6
    تعداد صفحات : 200
    شمارگان چاپ : 1200
    نوبت چاپ : چهارم - 1393
    لیتوگرافی : -
    قیمت پشت جلد : 12000 تومان
    درباره کتاب :
    در این کتاب رندی گیج به عنوان کارشناسی با شهرت جهانی در زمینه ی بازاریابی شبکه ای ، برایتان آشکار می کند که چگونه می توانید درآمدی رسوبی برای خودتان خلق کنید و به رهایی مالی برسید.او به شما نشان می دهد که چطور می توانید در این حرفه به موفقیت برسید. با خواندن این کتاب در می یابید که :
    - چرا بازاریابی شبکه ای برای دنیای امروز ، کـسب و کاری به جاست
    - چگونه می توانید شرکتی مناسب انتخاب کنید
    - تفاوت میان انواع قانونی و غیر قانونی این کـسب و کار چیست
    - چگونه می توانید بهترین مشتریان احتمالی را شناسایی کنید
    - چطور می توانید به شکلی اثرگذار این حرفه را به مشتریان احتمالی معرفی کنید
    - چگونه می توانید رهبرانی کارآمد در تیم کاری تان پرورش دهید
    تاین کتابی است مرجع که درباره ی بازاریابی شبکه ای نوشته شده است.با خواندن این کتاب و به کار بستن نکات ـموزش داده شده در آن ، به آزادی زمانی و رهایی مالی که در این حرفه به شما قول داده شده، خواهید رسید.
    فهرست مطالب :
    بخش اول  : قرص قرمز یا قرص آبی؟
    بخش دوم : اسرار موفقیت در بازاریابی چند سطحی
    بخش سوم : انتخاب شرکت مناسب
    بخش چهارم  : چگونه یک سیستم به شما کمک می کند موفق شوید
    بخش پنجم : ویژگی های اصلی شغل بازاریابی شبکه ای
    بخش ششم : شروع سریع
    بخش هفتم : مشتریان احتمالی
    بخش هشتم : گروه مصرف کنندگان
    بخش نهم  : معرفی درست و مناسب کار
    بخش دهم : برگزاری جلسات اثر گذار و پویا
    بخش یازدهم  : عمیق شدن
    بخش دوازدهم  : ایجاد یک کارخانه ی رهبر سازی در گروه کاری تان
    بخش سیزدهم  : ساختن زیر مجموعه های راه دور
    بخش چهاردهم : استفاده از قدرت اثرگذاری اینترنت
    بخش پانزدهم : توسعه ی مهم ترین منبع تان
    بخش شانزدهم : جمع بندی

    محصولات مرتبط

    گروه محصولات